Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Theres - 28 augusti 2012 10:55

Varit i affen och blomsterhandeln nu och shoppat lite. . .glömde nappen till Moltas vilkat aldrig kommer hända igen!!!

Så han sloknade ganska omgående när vi kom hem =) Lille gossen <3

 


Nu blir det egentid i soffan innan Wilmer ska hämtas =)

   


Kram   

Av Theres - 28 augusti 2012 08:19

Hinner inte landa på toastolen förräns Moltas blir förbannad ute i tv-rummet. . .

- Wilmer!! Kan inte du ge Moltas tutten eller en leksak??

-Men mamma jag leker ju. . .

Så härligt att se att vi har olika prioriteringar i livet ;)

Sötnöten min!!


Nu är väska packad och kläder på för snart ska vi till Korallen!! Lyckan är total!!!

Och jag ska roa mig med att handla lite mat. . .finns det något tråkigare än att handla bröd och pålägg??? Har svårt att tänka mig det faktiskt. . .


STOLT!! Jag blev över maken min igår när han sprang sin första runda på 3,2 km, bara sädår!!! Avis jag blev. . .

Men som en vän sa till mig att det tar 9 mån att lägga på sig så man ska inte stressa ner det. . . Räknade på det och jag har varit gravid i 3 år sammanlagt och haft lika svårt att gå ner efter varje så jag har ju tid på mig ;) Har inga problem att hålla vikten men att gå ner är svårare. . .


Jaja, nu ska jag masa mig upp ur soffan och Moltas-myset även om det tar emot. . .


Kram på er

  

Ovido - Quiz & Flashcards