Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Theres - 20 augusti 2012 15:01

Tänk vad energi det går åt bara att gå i skolan. . . Hämtade just mina stora skolgrabbar i skolan och dom har pratat oavbrutet sen dess, vi gick raka vägen till affen så dom fick välja varsin film som vi nu kikar på för att varva ner, dom är helt och totalt slut!!!

Jag fick inte ta kort på dom imorse och inte när jag hämtade dom så får väl se om vi kan få till det ikväll eller imorgon kanske ;)


Gabriel som mådde så dåligt imorse har nog haft det kanonbra verkar det som men det märks inte förröns om ett par veckor hur det är med den saken. . .


Zakarias har kört slut på sig fullständigt så han bryter ihop lite hel tiden. . .


Imorgon ska Wilmer till Korallen med pappa Pär medans jag och Moltas ska umgås med mamma-gruppen =)


Kram på er   

Av Theres - 20 augusti 2012 11:08

Moltas nya favvo är: Potatis och rödspätta!!! JIPPI!!!

   


Det som är lite tråkigt är att jag nu har en liten kille som tittar på mig och undrar när maten kommer ;) hehe en liten Zakarias har jag minsann =) Han åt alltid 2 små burkar på en gång haha så det är väl bara att vänja sig ;)


Kram   

Av Theres - 20 augusti 2012 10:09

Just nu ligger jag och Wilmer och pustar ut i soffan efter en något hektisk morgon. . . de 2 stora killarna började skolan idag efter ett lååångt sommarlov =) Zakairas var mest förväntansfull och lyssnade ivrigt på allt Gabriel hade att berätta om om skolan ;) medans Gabriel var stimmig fram tills vi kom till skolgården där vände det tvärt!! Han blev allvarlig och spänd. . .han följde med mig och stod vid Zakarias klassrum för att kolla läget där sen fick jag följa med honom och gå in med honom till hans nya klassrum :S Usch vad jobbigt det är när man ser på ens barn att det helst av allt vill försvinna från jordens yta!!! Mitt hjärta blöder lite då. . .

Imorgon blir morgonen något värre ;) Pär är hemma och ska till Vc och Wilmer ska börja sin inskolning på Korallen, stora killen ser verkligen fram emot detta =) Så idag ska det packas väska med allt som man bara måste ha på dagis ;)


Nu ska vi förbereda lunchen jag och stora killen ;)


Kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards