Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Theres - 29 augusti 2012 16:41

Trött, frustrerad och ARRRRRG!!!!!!!

Hoppas på tag i kväll. . .


Kram   

Av Theres - 29 augusti 2012 13:53

Idag är Zakarias helt slut. . .det går hur bra som helst i skolan med tar slut och klarar därför knappt av att vara hela em. . .förra veckan grät han hela eftermiddagarna, denna veckan är det lite lugnare dock.

Gabriel fortsätter med sina tonårsfasoner och utbrott. . .ingen ångest dock så det är skönt. Schemat är skrivet på tavlan så dom vet vad som väntas och vad som ska göras =)


Just nu sitter jag och försöker lägga upp lite matschema så att jag får i mig mat också, vad lätt det är att glömma sig. . .Så nu har jag gjort upp ett schema på mig själv, usch som det låter ;) Tänka på sig själv. . .när gjorde man det senast då???


Nu har jag precis pratat med personalen som håller i Miniorerna, förra terminen tyckte jag synd om dom, dom pysslade och donade så vi skulle få ihop det så bra som möjligt och nu vart det samma visa igen. . .

Gabriels klass slutar 14.10 onsdagar och gruppen skulle börja 13.30?? Hon hade ändå pratat med fritidspersonalen om vilka tider dom slutade. . . Jaja hoppas dom får ihop tiderna så bra som möjligt igen =)


Nu väntas Gabriel hem iaf och vi ska äta mellis idag blir det fest för killarna även om jag tvivlar starkt på att dom förtjänar det, kringlor och yoggi =)


Kram   

Av Theres - 29 augusti 2012 08:12

. . .JAG!!!!

Shit vad jag inte är van vid att vara vaken om nätterna. . . Moltas vaknar och vill äta och Wilmer spver utan blöja=nervös mamma ;) så när morgonen kommer är jag som ett utsketet äppelskrutt!!


Killarna är i skolan, snart ska Wilmer till Korallen och jag och moltas får gå till affen igår, köpte god god kålrot som var allt annat än fin innuti så det får bli en retur på den =)


Så här såg det ut innan killarna begav sig =)

           


Kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards