Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Theres - 25 augusti 2012 23:54

Dessa grymma spindlar som bor runt våra fönster, må någon ta dom!!! När jag skulle lägga mig så var det VERKLIGEN en i min säng, UNDER mitt täcke! Pär har nu sanerat hela sovrummet. Åh vad jag önskar att det hjälpte! Kommer inte bli mycket sömn i natt. . . Detta kommer sluta i soffan, det känner jag på mig. Kramen på er och hoppas ni får sova gott i natt!

 
Av Theres - 25 augusti 2012 18:23

Det tycker Zakarias att hans pappa är just nu. . .

Skulle bara följa med en jobbarkompis till stan en runda. . .

Skulle passa på att handla till kvällsmaten som Gabriel har valt. . .

Gå en runda med de stora killarna. . .


MEN han har inte dykt upp än. . .vi har städat hela lägenheten, kollat på film, käkat lunch, letat efter min mobil, en del har slagit sig, fikat mellis, byggt koja, ätit kvällsmat och nu kommer snart finbesök från skogen. . .


Sen ska jag lägga 3 något besvikna barn i vår säng så dom kan kika på en film innan dom ska sova <3


Kram på er   


Av Theres - 25 augusti 2012 09:08

God morgon på er =)


Pär somnade 5 in in i filmen igår kväll så så var det med den mys-filmen ;)

Moltas har vaknat minst en gång/ timme för att vilja ha nappen 4e tanden ska spricka genom. . .

 

Zakarias hjälper mig med lite avlastning =)


Nu har jag pratat med Tandjouren och vis ska käka frulle först och vad han tycker om att bita i mackan idag ;)


kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards