Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Theres - 16 augusti 2012 15:57

En lite trött Moltas ville inte alls somna i vagnen så nu ligger vi i soffan och myser (/sover) och pojkarna är ute och leker. . .senare blir det att använda tagen med underbara!!

 


  

Av Theres - 16 augusti 2012 14:54

Medans de stora killarna har disco inne på Gabriels rum så har jag och minihopp tv-häng =)

     


Kramen   

Av Theres - 16 augusti 2012 12:33

 


  

Av Theres - 16 augusti 2012 11:40

Äntligen börjar vågen visa på minus. . .minsann 3 minus denna veckan än så länge ;)

Tycker jag håller igång hela dagarna men så var jag hos Vc och fick sagt till mig att jag måste stressa ner för att det ska hända något. . .så nästa vecka när skola och dagis drar igång ska jag börja stressa ner!! Märker ju själv att jag också är något stressad inför skolstarten, alla nya möte man ska gå på och nu gånger 2 :S alla papper som ska läsas och skrivas under och ändras, datorer som ska funka, läxor mm mm mm. . . Förra terminen så gjorde Gabriel läxan själv för första gången och vilken seger det var för oss MEN nu vet vi att vi kommer starta om på noll igen . . .


Nu är grabbarna inne och har pausat en liten stund innan maten och nu käkar dom och sen blir det att kolla klart på filmen innan dom går ut igen =)


Kramen

Av Theres - 16 augusti 2012 09:29

Igår hade vi det väldigt bra trots utegångsförbud, ingen som klättrade på väggarna eller ifrågasatte så det fyllde sin funktion denna gång =)


På kvällen hade Zakarias fotbollsträning i strålande solsken =) och dom var jätteduktiga!!!


Gabriel är ganska låg inför nästa vecka, skolstart på måndag. . .mycket att tänka på, ny klass (igen) ny lärare, nya ämnen, ännu fler nya lärare, nya klassrum, en dator på intåg mm mm mm mm. . . . Gossen har mycket som snurrar, och han kommer ihåg saker som hände för 4 år sen som kommer upp nu när han ska gå med samma barn igen. . . Vi försöker bara prata om positiva saker och hur roligt och bra allting kommer bli ;)


Igårkväll hade Pär ett underbart ögonblick med Moltas på skötbordet


 

Kram på er alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards