Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Theres - 22 augusti 2012 19:36

Nu är det snart dags för att använda tagen en runda, ska bli skönt =)

 Nu sover Zakarias som en liten prins, Moltas ligger och myser mellan oss i soffan, Wilmer är vaken då han sov en liten runda innan och Gabriel ligger och ska sova med nu =)


Jaja det var en liten update men nu bär det snart av så bästa att packa =)


Tjingeling   

Av Theres - 22 augusti 2012 15:24

Jahopp nu sitter jag ner och det är skönt =) Sprungit Ingelstad runt känns det som =)


Wilmer var hur duktig som helst på sin inskolning!!! Stolt man blir =) Imorgon ska vi utöka med 30 min till, idag var han ute och lekte med de andra barnen medans jag var inne =) men nu sover han av utmattning ;)


Jag pratade med Zakarias lärare och hon sa att det går hur bra som helst, visst han hade lite pyssel för sig men det var inget som störde och detta förklarar varför han lipar mer eller mindre hela em. . .han gör som Gabriel gjorde, håller ihop i skolan och släpper på trycket hemma =)

Idag hade han även fått en mobil av en klasskompis!!! What??? Jag som varkligen inte tycker om att små barn har mobiler!! Så nu håller Pär på att kolla upp hur det står till med den saken ;)


Gabriel, ja där har jag pratat med spec.ped om att han ska jobba mycket med dator i skolan och låna hem den över helgerna, han har nämligen bestämt sig för att skriva en bok så det ska han få jobba med på sina pauser och helgerna hemma då =) Han har inte tyckt det varit så jobbigt att börja 3an medans spec.ped trodde att det varit för rörigt för honom nu men men ;)


Nu "ropar" Moltas att han vill ha lite gos ;)

     

Kram på er   

Av Theres - 22 augusti 2012 08:33

. . .med nya möjligheter =)


Idag kom minsann killarna iväg hyfsat smärtfritt =) Hejja hejja hejja!!!!!!


Så nu pågår det ett litet röj innan jag och Moltas ska få äran att följa med Wilmer på inskolning på Korallen dag 2 =)


Vi ska även packa en liten väska med lite kläder och tille och napp (if det skulle hända något), så måste vi ju ha med ytterkläder idag, för idag var det inget trevligt väder. . .


Moltas började även denna dag som alla andra dagar med att kräka ner kläderna man precis klätt på honom :S varje dag händer detta ;) fattar inte att han inte kan ha rena kläder på sig i mer än 10 min. . .fast en annan är ju inte ren mycket längre så vad klagar jag på ;) hehe


Idag hoppas jag på ett svettigt pass på gymmet också så man sover som en stock också ;)


Nu ropar Wilmer att han inte hittar sin väska. . .


Kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards