Theres A Grammelstorff

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

em-mys <3

Av Theres - 22 augusti 2012 15:24

Jahopp nu sitter jag ner och det är skönt =) Sprungit Ingelstad runt känns det som =)


Wilmer var hur duktig som helst på sin inskolning!!! Stolt man blir =) Imorgon ska vi utöka med 30 min till, idag var han ute och lekte med de andra barnen medans jag var inne =) men nu sover han av utmattning ;)


Jag pratade med Zakarias lärare och hon sa att det går hur bra som helst, visst han hade lite pyssel för sig men det var inget som störde och detta förklarar varför han lipar mer eller mindre hela em. . .han gör som Gabriel gjorde, håller ihop i skolan och släpper på trycket hemma =)

Idag hade han även fått en mobil av en klasskompis!!! What??? Jag som varkligen inte tycker om att små barn har mobiler!! Så nu håller Pär på att kolla upp hur det står till med den saken ;)


Gabriel, ja där har jag pratat med spec.ped om att han ska jobba mycket med dator i skolan och låna hem den över helgerna, han har nämligen bestämt sig för att skriva en bok så det ska han få jobba med på sina pauser och helgerna hemma då =) Han har inte tyckt det varit så jobbigt att börja 3an medans spec.ped trodde att det varit för rörigt för honom nu men men ;)


Nu "ropar" Moltas att han vill ha lite gos ;)

     

Kram på er   

 
 
Ingen bild

Linda

22 augusti 2012 16:58

Fått en mobil ?! Ja det kanske var lite för generöst ;)
Skoj att W gillar dagis

Theres

22 augusti 2012 19:35

ja, vi hade nog velat vara med i det beslutet lite ;)
Ja han gillar det än så länge iaf ;) Får väl se när jag ska lämna honom där. . .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres - 2 februari 2017 13:44

Har nu börjat på flyt. . .sjukt jobbigt, hungrig hela tiden, trött och kissar precis hela tiden. Var hos min läkare den 23e och vart fortsatt sjukskriven tom slutet av mars. Skönt att veta att jag kanske kan få vila lite nu när lugnet börjar lägga s...

Av Theres - 22 januari 2017 22:13

God aftonJag har precis satt ner rumpan i soffan men inte för länge för snart måste jag ner i källaren för att hänga dagens 5e maskin tvätt och det var bara toppen av isberget!Idag har jag vikt och sorterat 4 kassar tvätt, av den STORA sorten från Ge...

Av Theres - 16 januari 2017 13:34

Flaggan i topp för det är måndag och kidsen är i skolan och på förskola!! Pär har jobbat natt hela helgen så han sitter just nu och sover i fåtöljen. Helgen började lite tufft med magkatarr och uvi men jag dricker fortfarande tranbärsdricka och c-v...

Av Theres - 13 januari 2017 10:06

Go förmidda! Min magen har gett upp!! Sagt upp sig!! Slutat fungera!! Ett tag in i min sjukskrivning så fick jag Atarax för att få ner hjärtklappningen men ganska snart efter det så kom vi fram till att det inte räckte för att få mig att somna....

Av Theres - 11 januari 2017 18:08


God kväll Länge sen jag kikade in här. Har hänt mycket sen sist, vi har fått en liten tös. Chockartat!! Efter 4 gossar får man inte en flicka?? Eller?? Agnes blev till slut namnet iallafall och hon är så lik sina 2 äldsta bröder så en liten np-u...

Ovido - Quiz & Flashcards