Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Theres - 2 juni 2012 18:32

Jahopp, sitter med en grillegrogg framför mig och funderar på min blogg. . .hmm. . .

 


Med en liten sovande bäbis i famnen =)


Go Lörda på er!!!


Kramen   

Av Theres - 2 juni 2012 14:35

När vi vart till affen så mötte vi en kisse =)


 



och tänk att den var kvar när vi gick hem igen =)

  

   


Kramen   

Av Theres - 2 juni 2012 13:34


Galet sant hoppas att förståelsen kan öka med detta klipp =)


Kramen   


Av Theres - 2 juni 2012 11:29

Efter ett par timmar på gymmet med bästa frun i skogen så vart jag härligt trött ;) Kom hem till svärföräldrarnas hus där det blev grille ;)

Hade krypningar i underarmarna och händerna så rodd ska jag inte dona med något mer iaf. . .gör sååå ont. . .

Men annars är det grymt skönt att ha kommit igång igen =)


Så här snygg vart jag igår ;)

 


Nu har vi hunnit med disken från igår och imorse så här gott kan man somna på golvet när brorsorna är ute och leker:

   


Att inte få komma in i köket:

 


och så här kan det se ut efter en fukost med 6 pers ;)

 


Nu ska vi snart skicka iväg Zakarias på kalas och sen blir det grille ikväll igen ;)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards