Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Theres - 26 juni 2012 20:15


Så här känner jag just när jag tänker på att jag faktiskt blir besviken när jag tänker på att jag ville ha en lugn kvällsmat fast jag vet att det inte kan hända. . .att dom inte kan hjälpa det men att jag är j__ligt trött på det iaf. . .för att det blir ett så stort misslyckande för dom när dom lovat mig att inte göra det. . .

Jag har sååå många fula ord i huvudet just nu när jag tänker på det. . .tycker att det är NÅGOT orättvist att dom inte får slappna av någon gång. . .

Zakarias han har har också en massa stuf för sig. . . Just nu river han sig på armarna som bara den "för jag vill" och ritualer är något jag ser dom utf&

Av Theres - 26 juni 2012 10:03

Japp japp det fyller jag minsann och nej det är inte som när man var liten då jag hade ont i magen i en vecka innan jag skulle fylla år. . .vilken spänning det var =)


Kidsen kom springande vid 8.15 och skrek GRATTIS!!!! Vi ska lova dig att vi ska vara snlla idag och lyssna på dig!!

Sötnötarna gav mig detta i present (det varade till frukost)


 


Nu blir det lite mys med kidsen så får det bli tårta imorgon =)


Kramen på er och tänk på att ni är unika och helt fantastiska!!


Ovido - Quiz & Flashcards