Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Theres - 13 juni 2012 22:34

Lite filmmys innan jag ska ta mig till sängen med en något stel rygg. . .e rätt trött efter en något turbulent kväll. . .


 


Nattisen alla för imorgon ska vi på studentfirande och det lär kräva en utbilad mamma ;)


Kramen   

Av Theres - 13 juni 2012 16:35

Nu har vi varit i Trollkvarnen och hängt =) med mammor och bäbisar, efter det så vart det babymassage på Bvc och där träffade Moltas sin kompis Wilgot som är så otroligt söt!!

Vilka godingar dom är!!

   

Wilgot till vänster och Moltas till höger =)

 

Nu käkar vi mellis och snart är det fotbollsavslutning med korvgrillning, bara mysdag!!


Kramen   

Av Theres - 13 juni 2012 12:51

Nu har vi varit på VC, provet visade inget och jag ska smörja mig med hydro ;)

Pär är på väg till skolan med de 2 minsta för att hämta hem Zakarias, Gabriel har en lång dag så han cyklar hem själv =)

När dom kommit hem så är det dags för babymassage och kanske hinner vi med en kopp te i Trollkvarnen innan med mammorna och bäbisarna =)



 

Moltas korg är packad inför massagen ;)

 

Kramen   

Av Theres - 13 juni 2012 09:51

Vår lilla Transa har nu förvandlats tillbaka till Jonathan ;)

   


Jaja, nu har iaf Wilmer pinkat i mugg, vilken duktig kille!!

Nu har vi tid kl.11.15 hos doktorn :)


Kramen   

Av Theres - 13 juni 2012 09:15

Ja jösses vad fort det kan gå. . . Hade lite molande värk igår och idag kom jag knappt upp ur sängen, tur att Moltas trivs så bra i vår säng att han valde att ta en omgång sömn till. Stackars Wilmer har ont i magen när han kissar så nu har jag pratat med 1177 som inte kunde råda annat än att ringa till VC. "men han har ju ingen feber" Tänk om dom kunde tänka utanför ramarna bara ibland. . .alla barn är inte lika, undrar när dom ska inse det. . .


Jaja min älskade make insåg att det var dags att komma hem nu iaf så jag kan avlasta ryggen inann jag blir sjukskriven och han får vara hemma lääänge. . .


Nu ska jag hämta en mugg som Wilmer ska kissa i på Vc för att sen gå tillbaka vid 11.15 =)


Kramen   

Av Theres - 13 juni 2012 07:59

sina älskade bröder när dom cyklar till skolan. . .

 


Idag är det lite på schemat igen. . . Ev. fika i kvarnen med mammor och bäbisar från babymassagen och efter det så blir det babymassage =) MYS!!! Sen ikväll har Zakarias avslutning på fotbollen och jag ska dona lite med en present till imorgon då VÅR ÄLSKADE JONATHAN (transan) TAR STUDENTEN!!!


Men nu först ska jag andas ut morgonluften som blir förpestad varje morgon av alla upprörda, stimmiga och minst sagt ARGA barn. . .(och föräldrar) och se om jag behöver inga VC om Wilmers snopp, han vaknade inatt av att han hade ont i snoppen och magen när han kissade :S


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards