Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Theres - 5 juni 2012 19:19

 


Kramen   

Av Theres - 5 juni 2012 18:54

Så passade jag och Wilmer på att baka lite chokladgrottor =)


       

"man måste göra så"

 

Kramen   

Av Theres - 5 juni 2012 16:10

 

Han gnider, tuggar, gnäller och dreglar. . .känns lite tidigt eller är det jag som inte hänger med alls ;)

 

Kramen   

Av Theres - 5 juni 2012 15:47

Idag vart jag otrolit seg, lika arg som igår fast segare. . .skönt att det är ledigt imorgon, då ska killarna lära sig Nationalsången =) Härligt!!


Så här såg det ut på morgonen innan världens bästa Kristina kom och förgyllde min dag med att hon också är en hormonkärring!!

     


och så här vart det på vägen hem från skolan, Gabriels klasskompis katt vart så kelen så killarna var bara tvugna att gosa lite med den ;)

   


Nu blir det inte många knop men lite senare blir det fotboll för Gabriel och jag ska träna :D och lite käk innan soffan ;)


Kramen   


Ovido - Quiz & Flashcards