Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Theres - 20 juni 2012 23:10

Galet vad kläder vi har packat men nu lär dom klara sig ;) En låååmghelg i Jät hos först pappsen och sen fredag till söndag i Lyckan med underbara släkten!!!

MEN vi har packat för en mindre armé :O vi lär klara av alla olika väder, nja kanske inte snö ;)


Gabriel och Zakarias hade sin sista dag på fotbollsskolan och dom har haft superroligt!!!

Det märks dock tydligt att det inte har varit samma rutiner som dom vant sig vid. . . Gabriel ticsar och donar. . .Zakarias är trött hela tiden och vad han ticsar. . . Skilnaden är att Gabriel har Tourettes syndrom och Zakarias "bara" ticsar. . .

Nästa vecka ska jag ringa till Bettfysiologen för att se vad dom säger om deras tänder. . . Nu biter Zakarias också sina tänder och Wilmer hantuggar som aldrig förr på nätterna vilket gör att han är gnällig och ledsen och har ont nästan hela tiden. . .


Jaja nu blir det sängen för att läsa 2 rader innan jag slocknar ;)


Kramen   

Av Theres - 20 juni 2012 21:50

Ligger nu i soffan och myser och inser att packningen får vänta tills imorgon men lista är skriven och allt finns framme ;)


Idag har jag haft en underbar dag i staden med mysiga människor, Wilmer har dock haft en jobbig dag där han fått veta att han inte kan bestämma jämt ;)


Här är några av de fynd som gjordes =)


          

         


Kramen



Av Theres - 20 juni 2012 18:09

En trött Wilmer åker hem från en dags shopping :) Kramen!

 
Av Theres - 20 juni 2012 09:02

Flams, trams och väldigt många utbrott!!! Bara att hoppas att dom slipper det på fotbollsskolan =) För det bådar inte gott. . . Gabriel kan hålla ihop sig men Zakarias. . . Håller tummarna för att det ska gå vägen. . .


Nu har jag haft lite träning och snart blir det en tur till staden med BÄSTA Kimen och shoppa lite, klippa  lite, käka lite ;)  En mysdag på stan helt enkelt =)


Jag behöver lite nya träningskläder mm ja listan är ganska lång just ;) Härligt!!

Sen ska jag bara kompletera med maten till midsommar så vi kan laga det vi ska ;)


Kramen på er!!!   

Av Theres - 20 juni 2012 07:13

Min nya sovkompis. Jag har sovit bredvid Wilmer nu i 2 nätter och jösses vad MYS!! Pär och Moltas har sovit i tv-rummet och haft mys. Fast i natt undrar jag vad som sått på? Moltas har varit vaken och jätteledsen och skrikit. Wilmer har varit lite stökig och nyss så stod Gabriel jämte min sida av sängen och sa: Mamma, är inte du vaken? Jag är ju färdig!

Haha så nu ska jag stiga upp och ta en dejt med Blossom innan dusch och frukost.


Kramen

Av Theres - 20 juni 2012 00:03

Innan i em hade jag och Moltas gos i soffa och nu kröp jag ner bredvid Wilmer, VILKEN KVALITET!!!


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards