Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Theres - 8 juni 2012 19:56

   



  

Av Theres - 8 juni 2012 19:32

. . .med alla mina pojkar =)

         


Kramen   

Av Theres - 8 juni 2012 18:05

 


Vet inte när Wilmer kom in i morse. . .men det var låååångt innan Pärs mobil ringde. . .han somnade om lagom till mitt alarm satte igång ocg Moltas vaknade så det var bara att stiga upp och detta tar nu ut sin rätt. . .känner mig inte på topp så här en fredagskväll. . .jaja, Pär gör frallor och negerbollar med kidsen men jag fick en magknips-Moltas, jag lär somna tiiidigt i soffan ikväll . . . .

Nu låg jag ner iaf i 5 min ;)


Kramen   



Av Theres - 8 juni 2012 12:41

Nu har lille Moltasen precis ätit sin första 200 ml-flaska=nöjd bäbis!!!


 


Nu hämtar vi hem killarna =)


Kramen

Av Theres - 8 juni 2012 08:42

Sköna, underbara sol =)


Idag är de stora killarna på väg in till Värendsvallen för friidrottsdag och tänk vilken tur dom har med vädret!!!


Strax ska jag te de små liven med mig till affen och köpa välling i långa banor ;)


     


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards