Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Theres - 12 juni 2012 17:30

Efter skolan så vart vi hem till farmor och farfar för mellis ;) Farfar fixade Wilmers cykel och vi fikade och barnen lekte lite. . . När vi klädde på oss för att gå hem så fick jag ett sms kl. 16.17: Vart är du? Jag svarade att jag var hos Pärs föräldrar och då fick jag som fråga: Får jag sova där lite? Jag svarade inte utan gick hem med kidsen och då hittar vi detta på bilen:

   

Wilmer undrade vad han gjorde där?? Han sover. . . Varför där?? Han var väl trött. . . Jag tycker han kan sova i en säng!! hihi


"Väck mig vid nie, jag schååå schugen på kebabtalljik!!" "Moschter!! Du måschte det!!"

hahaha ja jösses ;)

Nu ligger lilla gubben och trynar i mosters säng. . . Tur fönstret är öppet annars hade vi vart berusade av ångorna!!


 


Nu är Gabriel på fotbollsträning och vi ska laga lite kvällsmat strax =)


Kramen   

Av Theres - 12 juni 2012 11:04

Jag börjar dagen med att göra detta i micron med Wilmers välling. . .

 


nyss hörde jag att Wilmer donar i köket, men tänker att han donar med sina köksgrejer så jag tänker inte så mycket på det men när jag kommer ut blir jag lipfärdig. . . .WIlmer har hällt ut all Moltas välling över köksgolvet och leker som bara den. . .Jag förklarar väldigt bestämt att mamma kommer strax, jag går ut på balkongen och ANDAS!!!!

Nu har jag förklarat att han kommer inte få någon välling på 2 dagar eftersom han har hällt ut Moltas pulver. . .


 


KRAM!!!   

Av Theres - 12 juni 2012 09:40

Igår vart jag och Moltasen iväg och planerade midsommarmaten ;) MMM så mycket gott vi ska äta!!! Underbart roligt ska vi ha också =)

Efter det så vart det föräldramöte där vi fick träffa Zakarias nya lärare och det tror jag kommer bli kanon!!! Kändes hur bra som helst =) Värklig känsla men men nån gång ska vara den första ;)


Sen så körde Jonathan igång med kläduppvisning, vad han kulle ha på sig idag på Skattjakten 2012 med sin skola =)


                         

Sista 4 bilderna är tagna nu på morgonen, SHIT vad roligt han kommer ha, jag minns hur roligt vi hade!!


Moltas äter nu max och ändå med max 2,5 timmars mellanrum :S jag blir knäpp snart. . .kan det vara något tokigt eller e han bara hungrig. . . .


   


Snygg-Wilmer har donat med mössan själv ;)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards