Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Theres - 3 juni 2012 21:45

Läste denna supermysiga saga för de stora killarna när dom skulle sova =))

Hoppas dom drömmer om söta drömmar om troll nu. . .

 


När alla barnen sov så tog vi med oss Moltas ner i källaren och drog igng denna Dvd som fick avsluta kvällen ;) Faktiskt roligt ;) Tillsammans med Pär blir all träning rolig ;) hahaha  

 


Nu efter duschen så blir det en kopp te och Är du inte riktigt fisk?


Kramen   

Av Theres - 3 juni 2012 15:54

Har varit på gymmet igen ;) och jösses vad röd jag vart efter en runda på Crossen. . .

Nästa gång ska jag ha Kapten Röd i öronen ;) Allting går så mtycket lättare då :D


Nu blir det att fixa lite mellis och gör kvällsmaten så den är färdig sen ;) Sen ikväll ville minsann maken min testa Zumba så vi kör la :) Klart vi gör!!


Nu blir det lite tradera för att kolla utbudet ;)


Kramen på er alla!!!   

Av Theres - 3 juni 2012 07:45

Började dagen med att lyssna på ett galet utbrott. . .

Men nu har jag lyckats se en filma som JAG gillar ;) och nu såg jag att 4an kommer direkt efter. . .


Kramen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards