Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Theres - 9 juni 2012 19:10

Idag har det gått i ett, vi bestämde oss för att stanna en natt till och då åkte grillen fram ;)

Killarna fick för sig att solen sken ju en liten stund och då MÅSTE man springa i vattenspridaren ;)


             


Moltas valde dock att blöta ner sig inne ;)


Ikväll serveras det grillade rådjurslårbitar, risotto med kantareller (och pommes te kidsen) Smaskens!!!!


Kramen   

Av Theres - 9 juni 2012 11:31

Blev väckt med ett sms: Kan du göra välling? Innan jag hann svara så började hann ropa på mig. . .så då vaknade Wilmer. . .jag går upp med 2 flaskor och gör välling till de två minsta och frallor till de stora och ger dom medicin går ner och sätter mig med Moltas som äter mycket bättre i en något upprätt ställning. . .När klockan är 9 vart jag något irri över situationen å får upp honom. . .han går upp och börjar skrika på kidsen som hade gått loss i köket. . .


Nu har jag städat källaren, vikt tvätt, slängt in en ny maskin löst 100 konflikter mellan de 3 stora kidsen och sövt Moltas som har ätit igen. . .hoppas han kan sova en stund så jag hinner röja övervånigen och diska och fundera ut vad vi ska servera till lunch. . .


   

Livets dryck enligt Moltas <3

 

Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards