Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Theres - 25 juni 2012 17:35

Wilmer han tog ett långsov efter en tråkig regnig dag. . .

 

Att sova på mamma <3


Det blev inget samtal till bettfysiologen idag. . .hur ska det gå till med mina kära barn hemma???

Jösses vilket liv det har varit idag, märks att vi varit orta hela helgen lång. . .

Bättre lycka imorgon. . .

Ska ringa angående alla 3 barnen. . .

Gabriel = Gnisslat sönder framtänderna

Zakarias = Samma som Gabriel

Wilmer = Biter ihop jättehårt (tuggar) på nätterna så han har ont i käkarna, öronen och huvudet. . .

Skönt att Moltas inte har några tänder än. . . .


Pär fick en snilleblixt att åka in till stan. . .så att min dag med kidsen blev liiiite längre. . .och JA det är jobbigt ibland. . . jag måste iväg och träna lite ikväll = egentid!!!


Kramen

Av Theres - 25 juni 2012 09:27

Just nu har Gabriel lagt till med en massa nya ljud. . . Andas in högt, gnugga framtänderna mot varandra så det har gått bort flisor, lysknappen på lillen, donar med händerna mm mm mm. . .galet mycket just nu som vi kanske helt enkelt inte märkt av när han var i skolan. . .men som nu har blivit väldigt tydligt.

Jag var och pratade med tandläkarchefen här på folktandvården i Ingelstad men under tiden jag pratade med honom så märkte jag att han hade noll erfarenhet och var inte öppen för att lära sig något nytt. . .hmm. . . "Det är bara att bryta den fula vanan" HA som om vi inte försökte i början innan vi visste vad det innebar att ha Tourette men käre tid då är man ju ute och cyklar. . .tom vår psykolog inne på Bup sa att vi skulle be honom sluta att göra så. . . Då har man inte kommit långt. . .


Jaja nu ska jag ringa till bettfysiologen. . .


Kramen på er och önska mig lycka till!!!

Av Theres - 25 juni 2012 08:36

och jag ligger och funderar. . .

Vi har nu landat och ska nu planera för att döpa Moltas =) Massa samtal att ringa bara, vill ju ha en lördag för Gabriel och Zakarias skull, det funkar inte att vara i kyrkan en söndag i 1,5 timme. . . Inget utrymme för pause efteråt och bara massa nya saker och vi kan inte sitta bredvid dom hela tiden. . . Måste välja färg te gossen också, hmm. . .har mina tankar åt brons det hade väl vart fint?? Gabriel hade blått, Zakarias hade orange och Wilmer hade grönt så nu är det dags för något nytt ;)


Jaja, nu ska jag sätta på en mys-film till Wilmer som varit vaken ganksa länge nu så får vi se när bröderna behagar att dyka upp =)



 


Kramen



Av Theres - 25 juni 2012 08:19

Hemma :) och pojkarna har gett mamma sovmorgon. Deo enda som är vaken är Wilmer och just nu kollar han om han kan få liv i brorsorna ;) Kramen!

 
Ovido - Quiz & Flashcards