Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Theres - 4 juni 2012 18:39

Hela min kropp är i obalans kan man lugnt säga!!!!!! Jag är arg, rastlös, irriterad mm mm. . . JAG BLIR TOKIG!!!!

Fy farao!!! Detta var ingen bekväm känsla alls vill jag lova. . . Hade det likadant förr månaden, ska verkligen ta ett snack med min Bm när det är dags för återbesök. . .


Jaja nu ligger snart de 3 stora killarna och sover. . .


 

och lille Moltasen tar igen sig på sofflocket ;)

 

Kramen   

Av Theres - 4 juni 2012 17:11

Moltas var inte alls på humör idag att få massage. . .så fort jag log och pratade med honom så grinade han illa eller skrek så till slut tog jag upp honom, inlindad i alla filtar och handdukar å vips så sov han =)


Nu när vi kom hem så vart han lite mysigare ;)


 


Nu blir det spagge o köttfärssås =)


Kramen   

Av Theres - 4 juni 2012 14:14

Hämtat hem grabbarna och sitter just och slänger i mig mat för att sen ner och söva Wilmer och iväg på babymassage MYS!!!!


 


Kramen

Av Theres - 4 juni 2012 11:55

 

Wilmer 3 år:Varför fick inte hon lördagsgodis, av pappan??

 

Kramen

Av Theres - 4 juni 2012 11:33

Ut flög tålamodet och hej PMS!!!!!!!!!!!!! Jag blir inte klok av detta!!! ARG!!!!!!! Det kokar i mig och jag klarar vekligen inte av någonting som har med våra barn att göra. . .hmm får nog ta och söka för detta, för visst måste det finnas något att få??? Hormonkärring är vad jag är!!! Jösses vad skönt att bara få ner det på print ;)

Stackars våra barn. . .fasar för att hämta dom. . .men jag får väl gå och köpa en chokladkaka först och trycka i mig innan jag hämtar dom ;)


 

AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kramen då då. . .   



Av Theres - 4 juni 2012 08:50

. . .check!!


Denna blir det garanterat fler gånger ;)


 

20-minuter svett ;) Högt tempo och så rolig faktiskt!!!

 

Kramen   

Av Theres - 4 juni 2012 08:10

Ja det kanske kunde vara något ;)


   


Nu har vi kikat på Barbie så nu blir det Zumba för mamman, ska bara välja skiva först =)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards