Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under juni 2012

Av Theres - 19 juni 2012 16:19

Nu är vi där. . . Gabriel har hamnat i lilla tonåren med bravur ;)
Idag när jag skulle hämta honom på fotbollsskolan så ville han ha med sig en plexiskiva med sig hem men jag förklarade vänligt men bestämt att den inte skulle med hem, då kom det:
DU FATTAR JU INGENTING!!!!
DU BRYR DIG BARA OM DIG SJÄLV!!!!
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

Är det inte ljuvligt så säg =)

  

Kramen   

Av Theres - 18 juni 2012 23:10

Nu har jag gosat ner mig bredvid denna goding! Våra barn älskar att sova jämte oss, det ser dom som kvalitetstid och jag kan inte annat än att hålla med. Det är fantastiskt mysigt att krypa ner och gosa och ännu bättre är att vakna bredvid dom och prata och mysa på morgonen och verkligen få prata med dom. ?Nu ska läsa lite innan jag slår igen de blå.?Kramen!

 
Av Theres - 18 juni 2012 17:00

Nu har vi hunnit med dagens aktiviteter =)

Vi har varit ute och traskat en runda i skogen och sen en liten fika på Trollkvarnen och efter det så var vi och mös på babymassage =) Lite tråkigt att han hade lite ont emellanåt bara, från sina sprutor.


Får se om det blir ett pass på gymmet också ;)


 


Denna lilla tag ska ta mig dit ;)


Kramen   

Av Theres - 18 juni 2012 11:38

Vår bäbis växer så det knakar =)

Vart över på Bvc nu. . .

7290 g

63 cm


 

Busy Growing


ÄLSKAR bodyn han fick av sysslingarna med föräldrar och morbro =)


Kramen   


Av Theres - 18 juni 2012 07:46

Det är tur att Pär tagit ledigt denna vecka för att det är galet mycket denna vecka ;)

Måndag:

8:00 Väcka killarna

9:00 Fotbollsskola

11:00 Bvc 3-mån läkarbesök med spruta

12:00 Pär åker iväg på äventyr

15:00 Babymassage & hämtning av killarna på fotbollsskolan


Resten av dagen tror jag löser sig. . .


Kramen   

Av Theres - 17 juni 2012 22:52

Nu är vi hemma igen efter en underbar helg i Jät =)


Avsltade dagen med ett svettigt pass på gymmet =)


Nu blir det duschen och sen läsa lite men först bjussar jag på lite bilder från helgen =)

                     


Kramen   

Av Theres - 16 juni 2012 17:40

                       


Kramen

Av Theres - 16 juni 2012 11:34

Gabriel tog ett dyk ner från stenmuren rakt ner på taggtråden. Spännande med kossor!?Hur vet man nu då att det inte är värre än vad som syns. . . Hmm, vet inte så det får bli ett samtal till 1177 :)

 
Ovido - Quiz & Flashcards